piątek, 23 września 2011

Dlaczego koty?

Postanowiłem podzielić się na Forum swoimi wiadomościami i spostrzeżeniami na temat kotów.
Dlaczego właśnie koty?
Aktualnie jestem szczęśliwym posiadaczem czterech kotów (trzy kotki i kocurek).
W przeszłości , praktycznie od dzieciństwa miałem do czynienia z tymi niezwykle sympatycznymi zwierzakami.Zgromadziłem sporo fachowej literatury na ich temat oraz utrwaliłem sobie wiele cennych informacji podczas wizyt u weterynarzy.Nie ukrywam, że wyciągnąłem również sporo zaskakujących wniosków obserwując koty w trakcie ich codziennej zabawy i nie tylko.Swoje publikacje będę starał się podawać w kilku, kilkunastu krótkich cyklach podając teoretyczne i praktyczne informacje przydatne dla każdego właściciela tego czworonoga.
Już wkrótce zamieszczę informacje dotyczące pochodzenia kotów domowych.
Zapraszam wszystkich chętnych i zainteresowanych do lektury i ewentualnej dyskusji
o naszych ulubieńcach.Mam nadzieję, że informacje zawarte w moich postach będą dla Was przydatne.
Pozdrawiam wszystkich miłośników kociaków.

4 komentarze:

  1. Dzienkuje za wszystkie rady som mi bardzo pomocne bo mam 2 koty ale niezgadzam się z tym mlekiem. Dzienkuje jeszcze raz pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzienkuje za wszystkie rady som mi bardzo pomocne bo mam 2 koty ale niezgadzam się z tym mlekiem. Dzienkuje jeszcze raz pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje bardzo tez mam kota

    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń